dinsdag 1 oktober 2013

Shoplog: Action! Deel 1

Hallo dames,


ACTION we kennen het wel, iedereen is dol op deze winkel. Als ik er kom dan loop ik uren in de Action. Ze hebben daar super leuke, handige en goedkope spullen, perfect en geweldig!!.

Ik zal jullie laten zien wat ik daar gekocht hebt. Ik zal even goed nadenken wat de prijzen waren, want heb de bon niet meegenomen. Ik heb 2 Tochtstoppers gekocht ongeveer 3 euro, houten hart met tekst ongeveer 3 euro, handtasorganizer ongeveer 2 euro, caviar nail set was 0,90 euro cent en als laatste is de sieraden/sjaals hanger ongeveer 0,99 euro cent. Super goedkoop allemaal, handig en gaaf. ik zal nog wel een aantal artikelen plaatsen over deze producten zoals; een rieview van de caviar nail set, van de handtasorganizer en hoe het eruit ziet in mijn tas en natuurlijk van de sieraden/sjaal hanger.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten