zaterdag 26 oktober 2013

Lingerie jurkje en hemdje

Hallo dames,

 Ik heb behoorlijk weinig van mij laten horen. Dat komt omdat ik het heel druk heb met school, deadlines, en tentamenweek. Ben druk aan het leren. Jullie kennen het vast wel. 

Maar ik heb toch een leuk artikel voor jullie, namelijk de lingerie dress/slaapjurkje en hemdje. Ik ben geïnspireerd geraakt door Louis Vuitton (Marc Jacobs) modeshow en Victoria Beckham. Zij hebben namelijk een lingerie jurkje aan, ik vind dit super mooi uitzien. Ik wil jullie verschillende soorten lingerie jurkjes looks laten zien voor dag en nacht. Jurkjes met hoge hakken is leuk voor als je een avondje uit gaat en door platte schoenen en een leuk jasje/vest geef je een andere twist aan en kan je dit zo naar school, stad of lunch aantrekken. Hemdje kan je zowel dag als nacht aantrekken, als je het in de dag wil aantrekken kies voor laarsjes of pumps met een blouse of een vest/jasje erover heen, voor nacht kun je dat weghalen of je houdt dat jasje gewoon aan. Ik zou zeggen, speel ermee en kijk zelf wat jij mooi vindt. 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten