dinsdag 5 november 2013

Shoplog: Action deel3!


Hallo dames,


Eindelijk mijn toetsweek is voorbij! Dus even lekker naar de Action gegaan, om even lekker los te gaan. Ik heb veel leuke dingen gezien, maar kan niet alles kopen 'haha'. Hier een overzicht van de spullen die ik bij Action gekocht hebt.

 Voor alle thee liefhebbers, dit is super handig. Het zijn theezakjeshouder. Er zijn 4 (leuke) gekleurde houders. Je hangt de houder aan de zijkant van je theeglas en stop daarin jouw theezakje. Ik zeg: 'Dit is super geweldig'.
Prijs: € 0,50.

Jaaa, jullie zien het een bolletje wol. Maar nee ik ga niet breien. Ik heb een bolletje wol gekocht voor mijn katten. Ik ga er een bol van maken zodat zij ermee kunnen spelen. Ik zal foto's plaatsen van het bolletje dat ik gemaakt hebt.
Prijs: € 0,70.
 Ik heb hier 2 wc houders gekocht voor mijn moeder. De wc houders zijn van hout. Ik heb hier een wimper kruller. Mijn wimpers zijn een ramp, ze blijven maar niet omhoog (bah!). Volgens mij is het niet duidelijk te zien, maar dat zwartte ding is een gehaakte mutsje. Het is een soort hoodie maar het is niet dik en gewoon voor mooiheid.
Prijs: wc houders ongeveer € 3,- , gehaakte mutsje € 0,70 en wimper kruller € ongeveer 0,80.


 Sjaals, sjaals, sjaals. Je kan er geen genoeg van krijgen. Ik vind de schotse patronen super gaaf en leuk uitzien.
Prijs € 1,60.
 Weer een wc houder haha. En daar staat het 'love'. Dit moest ik meenemen en is een geweldige diy, namelijk je mag love zelf versieren. Hoe geweldig, er komt nog een artikel over.
Prijs: wc houders ongeveer € 3,- en love € 0,70.
 Dit een echt een geweldige trui. Lekker warm en leuke details, namelijk pailletten en een leuke rits aan de achterkant.
Prijs € 6,50.
Ik was al in de kerstsfeer. Ik zag dit liggen en vind het super leuk.
Prijs: €

Geen opmerkingen:

Een reactie posten