woensdag 6 november 2013

Review: Caviar nail set van de Action

Hello dames,


In 'Shoplog: Action deel1', heb ik een caviar nail set gekocht van de Action. Vandaag ga ik jullie vertellen hoe je het moet aanbrengen en wat ik er van vond.

Ik vond het ten eerste super goedkoop (€0,90), leuke kleurtjes en de potjes zijn niet klein, je kan er nog wel lang mee doen. Maar als je caviar nagels wilt, breng het pas aan wanneer je alles gedaan hebt en daarbij bedoel ik echt alles, dus je kleding, jouw haar en make-up. Je zult nu wel denken mm 'waarom', dit doe je omdat er balletjes in jouw haar kunnen vast zitten of ze kunnen eraf vallen (balletjes). Maar voor een product van de Action en nog is zo goedkoop vind ik het een top product.
Voor de rest vind ik het super leuk voor een avondje uit.

Ik zal nu even uitleggen wat je moet doen!
stap 1: breng eerst de groene nagellak aan, laat het drogen
Stap 2: breng nu de top cote aan
Stap 3: laat nu de balletjes vallen op de natte nagellak. Pak een bakje, houdt jouw vinger boven het bakje, strooi de balletjes over jouw nagel en nu druk je voorzichtig de balletjes op jouw nagel zodat het steviger erop blijft. Tip: doe er geen top coat overheen, want de balletjes kunnen daar niet tegen ze gaan verkleuren en dat willen we niet.

Ik zal een aantal foto's laten zien.






Dit is dus een reden waarom je een bakje moet gebruiken haha. 

Tadaaaaa! zo ziet het eruit. Ik vind het wel mooi, jullie ook? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten