dinsdag 16 juli 2013

cute ringen

Hello Ladies,

Ik ben dus dol op ringen en vooral de midi ring style. Maar je kan ze niet altijd voor een koopje krijgen en je vind ze niet altijd super mooi vind ik dan. En jullie zullen vast lachen maar voor leuke aparte en goedkope sieraden ga ik soms naar H&M kids. H&M Kids hebben dezelfde oorbellen, ketting, hoedjes, petten enz. maar stukken goedkoper dus it's a must.

Dus heb ik in Utrecht bij de kinderafdeling een doosje met 5 ringen erin gekocht, super cute, geweldig en gaaf. Wat nog leuker is, is dat sommige ringen verstelbaar zijn dus je kan ze ook gewoon dragen.

Ik heb hier een aantal foto's zodat jullie kunnen zien hoe de ringen eruit zien.






















Zoals je ziet zit het in een super schattig doosje (zebra print). Het doosje is super handig om de ringen in te bewaren. Zoals je ziet heb ik 5 ringen neon roze hartjes ring, katten oortjes, tekst love, een roze kat en een groene (tijger print) strikje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten