vrijdag 5 juli 2013

Dots nagels

Hello ladies,

Zoals ik had gezegd had ik een aantal nails tutorial. Vandaag is het de buurt aan de dots nagels.
Super super makkelijk en snel te doen, maar het ziet er alsnog super geweldig uit. Mijn dots nagels zie je op mijn pinkje. Ik zal het hier uitleggen hoe je dit doet.




















Wat heb je nodig?
  1. basis kleur nagellak
  2. nagellak om de dots mee te maken
  3.  een dotting tool. Als je dat niet hebt dan een haar speld. Je pakt de dikste en grootste rond punt van de haar speld
  4. papier
Wat ga je doen?
  1. Lak jouw nagels met de gekozen nagellak
  2. Pak nu jouw papier en jouw gekozen nagellak waar je de dots mee wilt maken
  3. Lek wat nagellak op het papier en dip de grootste ronde punt van de haar speld 
  4. en nu maak je rondjes op jouw nagel. Door dat punt dat je in het nagellak het gedompeld op jouw nagel drukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten