maandag 1 juli 2013

Tulband (haarband)

Hello ladies,

kennen jullie de Tulband al? Het is voor jouw haar. Het ziet er super geweldig uit, het is super stylish. I love it. ik heb de mijne gemaakt met een grote sjaal. Ik zal hier uitleggen hoe je dat doet.



































Stappen
  1. Maak van jouw vierkante sjaal een driehoek
  2. rol jouw driehoek op. Nu heb jij een lange sjaal.
  3. plaats het achter je hoofd. zodat je bij je voorhoofd 2 losse uiteindes hebt.
  4. kruis de uiteindes naar elkaar toe en maak dan een draai. 
  5. dan ga je met de uiteindes naar je achterhoofd, maakt een knoop en drukt die onder de haarband.
 Het is niet zo moeilijk om te maken. Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is. Ik zal binnenkort de stappen uitleggen met foto's.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten