zondag 16 juni 2013

DIY Glitter,holographic, omrbe phone case

Hello girls,
Zo ik keek op tumblr en kwam een super gave phone case tegen. Glitter, holographic en ombre. En ik dacht ook 3 in 1, want ik wilde super graag een ombre case een glitter en een holographic phone case.
Het is super makkelijk.




Wat heb je hiervoor nodig?
  1. Glitters (pipoos ongeveer 6 euro)
  2. Kwast & mod podge
  3. een phone case, bij deze kleur glitters is het handig om een zwarte of een witten phone case te hebben. Hoeft niet perse.
  4. Zilverpapier, A4, bakpapier




































Zie je dat er verschillende kleurtje in de glitter zit dat is de holographic deel. Hoe gaaf.

Wat ga je doen?
  1. Leg een stuk zilverpapier, A4 of bakpapier. Leg jouw phone case erop
  2. pak je mod podge en kwast, en smeer een klein gedeelte lijm op jouw phone case
  3. pak de lichtste kleur glitter, en strooi dat over de lijm gedeelte, daarna pak je jouw phone case en schud het een beetje zodat ze losse glitters eraf vallen. Vouw jou papier, zilverpapier of bakpapier dubbel en zo kan je het terug in je glitter potje zetten.
  4. doet weer hetzelfde als bij stap 3. Smeer lijm op een gedeelte, pak nu een donkere kleur dan de lichte en strooi de glitter overheen.
  5. en hier doe je weer hetzelfde. Smeer lijm op het laatste stukje en strooi glitter erover heen.
  6. laat het goed drogen ik zou zeggen 1 hele dag. Daarna zou ik nog 4a5 lagen mod podge erover heen smeren zodat de glitter niet los laat en je een beschermlaag erop hebt.



























Ik vind het super mooi geworden, en ben helemaal in love. Ik hoop dat ik duidelijk uitleg heb gegeven. En dat jullie het gaan proberen te maken.


Good luck ladies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten