dinsdag 18 juni 2013

DustStopper

Hello darlings,

Ken je het al DustStoppers? Het is de nieuwe accessoires voor jouw telefoon. Nee ik heb het net over de telefoon charms, een bedel dat hangt aan een touwtje. Dit is super cute en nog is super handig voor jouw telefoon want, het beschermt jouw plug ( de gat waar jij je oortje in plaats zodat je muziek hoort als ik het zo goed zeg) van stof en viezigheid voor als je het even niet gebruikt. Voor mij dus super handig want ik heb een ipod dus ik gebruik het helemaal niet en kom op het is ook super cute en gaaf.
Ik heb een aantal Duststoppers: Hello kitty, pink strikje, pink hartje, hangertje strikje, lipgloss, Zilver bal, pink bal, met z'n pennetje ( volgens mijn noemen ze het een stylus pen ofzo) en een hoe zal ik het zeggen kwastje. Ik heb ze zelf al heel lang, maar je kunt ze ook gewoon van internet bestellen.




Ik heb hier een voorbeeld gedaan met een oude Blackberry. Maar eerlijk dit is toch supersuper cute.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten