vrijdag 20 september 2013

NYFW spring 2014 geïnspireerd nail tutorial

Hello Ladies,

Via het internet volgde ik NYFW ( New York fashion week) en wat kwam ik tegen? Niet alleen super mooie kleding maar ook super mooie, subtiele en elegante nagels. Ik heb het over witte of een nude kleur nagels met een zilver verticaal en horizontaal lijntje.

Ik heb een kleine twist hier aan gegeven, daar bedoel ik bij; kleur, baby roze en zalm.
Zo ziet het eruit!!!
































Nu ga ik jullie uitleggen hoe je dit moet doen. Het is super simpel dus je hebt niet veel tijd nodig.

Wat heb je nodig?
- 2x verschillende kleuren nagellak, jouw gewenste kleur.
- een dun kwastje. Daarmee ga je de horizontale en verticale lijntjes op jouw nagels maken.


Wat ga je doen?
  1. Lak jouw nagels met jouw gewenste kleur, hier gaat het om de hoofdkleur.
  2. Pak nu het andere potje nagellak, hiermee gaan we de horizontale en verticale lijnen maken. 
  3. pak nu de dunne kwast en trek een verticale lijn.
  4. Trek nu een horizontale lijn.
  5. Je doet nu een verticale lijn en dan weer een horizontale lijn. Dus steeds om en om.

Zie je wel! Het is makkelijk, simpel en snel


Enjoy Ladies! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten