donderdag 26 september 2013

Veer extensions

Hello ladies,

Volgens mij is het al wel bekend dat ik een aantal artikelen heb over extensions i know i know. De reden daarvan is omdat, ik dol ben op kleine veranderingen aan mijn haar, dat kennen jullie vast wel. Ik had al een klip in veer extension maar nu heb ik een ander soort extensions. Ik zal het gaan uitleggen wat de verschillen zijn; dit is een ijzer ringetje met een silicone rand erin dat gaat door een dun plukje van jouw haar, dan gaan de veertjes erbij in en knijp je het dicht met een knijptang.
Dit ia super handig geen geklooi met lijm waardoor jou haar kan beschadigen. Super simpel en geweldig, je kan het gewoon wassen kammen en vast maken in een staart, knot en vlecht.
Ik heb 1 kleine rode veer, 1 lange dikke gele, 2 dunnen een grijs met zwart en een roze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten