dinsdag 3 september 2013

Riem Knot/knoop

Hello ladies,

Dus ik had vandaag een klein probleempje, iedereen kent het wel je staat op en denk mmm wat ga ik vandaag aan doen? Ik wou iets speciaals met mijn outfit doen maar wat! De eerste waar je dan gelijk aan denk zijn accessoires. Het werd dus een smalle gevlochten riem, maar ik vind het altijd zo standaard eruit zien. Je kent het wel riem om je middel je sluit het doet het door de lus heen en dan klaar. Dus dacht ik, ik geef gewoon mij eigen twist aan.
Na veel nadenken en gefrutsel kwam ik eindelijk uit een schattige,simpel maar toch apart knot/knoop. Ik zeg je eerlijk het is super simpel.




Wat heb je nodig?
  • een riem
Wat ga je doen?
  1. Je doet je riem om, waar je het wil hebben.
  2.  Sluit je riem en doe het nu door de lus.
  3. Let op! nu komt het. De belangrijkste gedeelte. 
  4. Je pakt de overgebleven stukje van je riem en ga van je voorkant naar de achterkant.
  5. Trek het dan omhoog en dan heb je nu een lus.
  6. Pak de bovenstuk en doe dat nu door dat lus. Trek dit aan!
  7. En klaar!!! Je hebt nu een knot/knoop. Super simpel dus.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten