woensdag 25 september 2013

sporty chic outfit

Hello Dames,


nounou woensdag alweer, midden van de week. Wat trek je aan als je naar school gaat? En waar jij je toch comfy in voelt. Ik had dus vandaag een hele lange school dag en vond het toch fijn om lekker door mijn dag heen te gaan. Om dat te doen is het altijd handig om een makkelijke toch lekker zittende outfit aan te doen. En hierbij moet je echt niet moeilijk doen, wat het handigst is om juist de meeste subtiele kleuren bij elkaar te kiezen zoals; zwart, blauw en grijs, dus de basic kleuren.

Ik heb hier; een zwarte jogging aan met grijze herenschoenen, een doorzichtig bloemig open rug blouse met een zwart hempje daaronder voor de kou en een stof jasje met de helft donker blauw en ander helft licht blauw, dus een soort van dip dye. Ik wil wel graag doorgeven dat door de belichting van buiten af mijn foto's heel donker heeft gemaakt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten