donderdag 30 mei 2013

Diy bunny phone cae

Hello girls

Hier weer een diy voor jouw phone case, ik ben heel erg dol op het wisselen van verschillende phone case, dus jullie zullen wel vaker diy phone case tegen komen. Vandaag gaat het om een bunny phone case. Het is wel beetje lastig te maken, beetje priegel werk. Maar het ziet er super cute uit toch?




Wat heb je nodig?
  1. A4 papier
  2. potlood en gum
  3. schaar/stanleymes
  4. oude phone case dat je niet meer gebruikt, ik heb eentje gebruikt van mijn oude blackberry
  5. print van de konijnen oren
  6. nagellak voor de oortjes,
  7. lijm
  8. vijl

Wat ga je doen?
  1.  Ik heb via google gezocht naar bunnycase, pakte mijn a4 papier en trok het over met potlood. Ik heb een doorzichtig hoesje, dus heb de hoesje op de papier gelegd en overgetrokken.
  2. knip de oren eruit, en leg het op jouw oude phone case, trekt met jouw potlood het figuur over.
  3. Knip nu jouw bunny oren eruit of snij het uit.
  4. Ga met een vijl langs de randjes ( randjes kunnen scherp zijn).
  5. Dan teken met de potlood de binnen kant oortjes.
  6. Dan draai je het om en pak je jouw gewenste kleur nagellak, welke kleur je leuk vind voor jou oortjes, en lak je de hele achterkant ( ik heb dat 2x moeten lakken en heb voor 1 lak een dag laten drogen ligt aan de nagellak zelf hoe snel het droog is)
  7. Keer het om en kleur de binnen kant oortjes in met een andere nagellak kleur.
  8. Dan kleur de rest met dezelfde kleur als je de achter kan heb gedaan met de nagellak
  9. Doe er wat mode poge erover heen, laat het drogen ( mod poge? kijk naar mijn artikel van dinsdag)
  10. En dan lijm je het op jouw case, laat het een dag drogen 
  11. En dan klaar
  12. P.S. voor extra stevigheid kan je in je phone case aan de bovenkant waar jij jouw oortjes plaats een smal snee maken waar de bunny oortje in kunnen en dan lijmen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten