donderdag 16 mei 2013

gezonde lekkernij ( tussendoortje)

Lekker gezond eten kan ook lekker zijn. Het is vaak moeilijk voor veel mensen om in plaats van een zakje chips een lekker doosje druiven te kiezen. Dat ken ik namelijk zelf ook heel goed. Ik heb dus bij de AH in de koelvak bij de fruitafdeling gezien dat ze kleine doosjes hebben met bramen, frambozen, ananas en een gemengde bak met allemaal verschillende meloenen enz. Ik was al blij dat ik ook kokosstukjes zag zo hoef je het zelf niet een kokosnoot kapot te slaan. Daarnaast heb ik bij de Jumbo lekker kokoswater in blik, je kan het ook bij een toko halen misschien is dat ook wel goedkoper. Maar naast fruit heb je ook groenten dat je lekker tussendoor kan eten of meenemen naar school of naar jouw werk.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten