maandag 27 mei 2013

DIY Mod Podge

Hello gorgeous,

Vandaag is er een diy voor mod podge. Mod podge is een geweldig spul om leuke diy-projecten te maken, ik kom het veel tegen bij Amerikaanse DIY-sites ze gebruiken bijna overal mod poge bij, van phone case tot kleurig potjes. Maar de meeste van jullie zullen nu wel denken wat is mod poge? Mod poge is een verdunde lijm waar mee je dus kunt lijmen, verstevigen en bescherming bijv je hebt jouw phone case gepimpt met nagellak en als je mod podge erover heen doet geeft het bescherming zodat het niet beschadigt word. je kan er dus super veel mee.

Ik heb dus gezocht waar ik het kon krijgen. Dus ik ben de stad in gegaan en naar de 1e beste handy craft winkel. Ik kwam uit bij de pipoos alleen vond ik het wel een beetje duur ongeveer € 8,-. Dus ik ging op zoek naar een diy voor mod poge ik kwam op verschillende sites en heb het gevonden.

Wat heb je nodig?
  1. witte lijm
  2. een leeg potje
  3. water
Wat ga je doen?
  1. Pak jouw potje
  2. Doe nu de witte lijm in het potje
  3. Voeg hierbij water toe. LET OP EXACT DEZELFDE HOEVEELHEID WATER ALS DE WITTE LIJM IN DE POT ZIT. Tip, ik heb eerst alle lijm eruit gehaald en in dat lijm potje heb ik water in gedaan, zo heb je exact dezelfde hoeveelheid water.
  4. Potje dicht draaien
  5. Schudden maar
  6. Klaar je hebt je eigen gemaakte mode poge





Dit is de mod poge.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten