zondag 26 mei 2013

gezond ontbijt

hello lady's

Ik ben begonnen met een veel gezonder ontbijt, Cruesli volvezel met noten. Waarom is het goed? Willen we niet allemaal gezond en fit blijven. verzadigen je zodat je minder snel honger krijgt, kunnen bijdragen aan een regelmatige stoelgang en kunnen bijdragen aan een gezonde spijsvertering. Zoals je het leest is het wel iets belangrijks dat we missen. Ik ben dit begonnen met eten omdat ik heel erg last van mijn stoelgang heb, ziekenhuis kon niet veel doen en kreeg alleen maar tabletten wat niet werkte. Via via ben ik hier achtergekomen, en het werkt goed maar ieder lichaam werkt anders dus kan ook zijn dat het een paar dagen kan duren. Ik weet dat veel vrouwen en meisjes er last van hebben dus misschien heb jij er ook last van en kun je dit gaan gebruiken. Ik eet het met magere yoghurt dat helpt ook goed bij de stoelgang.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten