vrijdag 10 mei 2013

DIY: studded phone case

Hello Dears

Vandaag wil ik graag een DIY met jullie delen, een Studded phone case. Ik vond mijn telefoonhoesje een beetje saai worden dus ik dacht laat ik het pimpen. Ik vind het vooral leuk om te doen, omdat je kan ontwerpen hoe jij dat wilt en natuurlijk is het ook weer een persoonlijke stuk, want je maakt het zelf. Je kan er van alles mee maken van hartjes, je 1e letter van jouw voornaam of een cross enz.
Hieronder zie je mijn ontwerp.





Wat heb je nodig?

  •  een zakje studs ( ik heb mijn zakje gekocht bij H&M, maar je kan ze ook bestellen via studfabriek )
  • potlood en een nijptang
  • een zachte phone case













Wat ga je doen?

Stap 1
Het hoeft niet maar als je het handig vindt ga je met jouw potlood over jouw phone case en tekent er strepen over waar jij precies de studs wil hebben.

Stap 2
 Je pakt een stud en drukt het in de phone case. De studs hebben van die puntjes wat je dus in je phone case drukt.


















Stap 3

als je kijkt naar de foto hierboven zie je dus puntjes. Als je de phone case omdraait dan zie je de puntjes uitsteken. Je pakt de nijptang en druk je de puntjes naar binnen toe en tegen de phone case aan. Als je kijkt naar de afbeelding hieronder zie je hoe de puntjes aansluiten tegen de phone case.





















Stap 4
Is het veder gaan met het afronden van je eigen ontwerp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten