zondag 26 mei 2013

Nagellak

hello girls

Ik ben dol op mijn nagels lakken, maar ik heb niet altijd zin om een hele kunstwerk te maken en 1 zelfde kleur is ook niet altijd leuk. Dit is super makkelijk om te doen. Soms heb ik weinig tijd maar wil ik wel leuke nagels hebben. Wat doe ik dan? Ik lak iedere nagel met een ander kleur, ik lak 4 nagels met dezelfde kleur en 1 nagels anders en doe de 1e 2 nagels dezelfde kleur de laatste 2 nagels doe ik een andere kleur dan doe ik op de middelste beide kleuren op. Doe gewoon lekker gek en gebruik de kleuren die bijv. goed bij jouw outfit past, bij jouw make-up past en als je lekker donker aan heb zoals zwart neem dan een lekker opvallende kleur.





 Zoals je hier ziet heb ik ieder nagel een andere kleur gegeven.





hier heb ik 4 vingers zwart en op de duim heb ik een roze kleur gelakt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten