zondag 26 mei 2013

goedkope middel tegen puistjes.

Hello beauties,

Hebben jullie ook wel is last van pukkels of eigen altijd last van? En heb je allemaal dure producten uitgeprobeerd maar heeft geen werking gehad. Dan heb ik hier een goedkoop middel dat je kan uitproberen voor jouw puistjes. Ik ben het nu net aan het uitproberen en er komt later nog een artikel met resultaat. Wat is het? Ik ga het over producten hebben die je zeker in huis heb.

Wat heb je nodig?
  1. paracetamol
  2. aloe vera
  3. water
  4. (oude)kommetje
  5. lepel
  6. wattenschijfje
 














Wat ga je doen?
  1. Doe 4 paracetamol in jouw bakje (ik heb 8 gebruikt wegens ik het voor 2 mensen heb gemaakt, maar 8 was niet nodig 4 is genoeg voor 1 a 2 per.)
  2.  Voeg een klein beetje lauw kraanwater erbij (wel even roeren)
  3. voeg een klein beetje aloe vera erbij (wel even roeren)
  4. dan is het klaar en ga je het aanbrengen met een wattenschijfje op jouw gezicht
  5. 30 min laten intrekken
  6. daarna afspoelen


P.S. je gezicht gaat wel jeuken gebruik een wattenschijfje om zachtjes op dat plekje te duwen en wees voorzichtig dat je het niet afveegt.

Good Luck.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten