woensdag 22 mei 2013

DIY Mat manicure

hello girls,

I love nagellak, maar vind de standaard manicure toch een beetje saai worden.
Dus ik ging de winkel in voor nieuwe kleuren en daar zag ik het staan bij miss sporty. Miss sporty check matte. Ik heb het uitgeprobeerd en het maakt je nagellak mooi mat. Het werkt ook bij andere merken nagellak.

Zoals je ziet op de foto is mijn nagellak goed mat is. Ik heb hiervoor maar 1 nagellak gebruikt. Ik heb het wel heel snel gedaan, dus vandaar dat het niet al te netjes is.

Wat heb je nodig?
  • Jouw eigen kleur nagellak , ik gebruik hier de nagellak van herome natural nail colour. 
  • Miss sporty check matte.
Wat heb ik gedaan?
  1. Ik heb eerst mijn nagel gelakt met de gewenste kleur nagellak.
  2. Ik ga met check matte nagellak erover heen.
  3. Ik ga met mijn gewenste kleur nagellak een streepje zetten aan de bovenkant van mijn nagel.
  4. Dan ben je klaar.

 


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten