donderdag 9 mei 2013

fluffy nails tutorial

Hello Lady's

Vandaag iets leuks voor jullie nagels. Ik liep namelijk op de markt en ik zag daar een aantal kleine potjes met een soort zachte kleine fluffy poeder voor op je nagels. Ze waren in alle kleuren
verkrijgbaar, dus ik dacht laat ik het is proberen en heb een potje met baby roze kleur gekocht.
Hier onder zie je een foto hoe het eruitziet.
Wat heb je nodig?
  •  nagel ( Safari no. 105) met hetzelfde ondertoon als jouw fluffy poeder.
  • en ik heb een potje topcoat erbij gedaan omdat mijn nagellak te snel opdroogt, ik ga dat uitleggen waarom dat belangrijk is.
  • klein kommetje
  • en papier voor in de kom. wat daar in valt kan je makkelijk terug in je potje doen.
  • kwastje
Wat heb ik gedaan?
  1.  Als eerst heb ik mijn baby roze nagellak op mijn nagels gelakt
  2. Je moet de fluffly poeder aanbrengen als je nagellak  nog nat is, omdat mijn nagellak te snel opdroogt gebruik ik daarbij de topcoat. ik lak de topcoat over mijn nagels.
  3. Je pakt een snufje fluffy poeder uit het potje ( net als je zout over patat gooit) en laat je het vallen op je gelakte nagel tot dat je nagellak niet meer zichtbaar is. je laat het even drogen.
  4. Daarna pak jij je kwastje en ga je erover heen om de los zittende fluffy poeder weg te halen. 
en dit is de resultaat op de middelste vinger.

Je kan het ook zelf maken. Met een bolletje wol, je doet wat wol om je handen heen je schuift het van je hand weg. Knip het door midden, en daarmee ga je met je schaar hele fijne stukjes knippen. En dan heb je fluffy poeder. 

Ik zal daarvan nog een DIY tutorial maken om te laten zien hoe je zelf fluffy poeder kan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten